Nakon završnog koncerta Ljetnjeg kampa za kamernu muziku, koji je održan u Podgorici 7. avgusta, objavljen je osvrt u dnevnim novinama “Dan” pod naslovom “Mladi pokazali da su na tragu učitelja”, iz kojeg izdvajamo:

Završni, treći u nizu koncerata polaznika devetog Ljetnjeg kampa za kamernu muziku, kao i njihovih mentora, profesionalnih muzičara i muzičkih pedagoga, održan je preksinoć u dvorištu podgoričke Galerije “Risto Stijović”. Koncert na kojem su se predstavili različiti kamerni sastavi, od dua do septeta, održan je u sklopu muzičkih programa manifestacije Podgoričko kulturno ljeto.Na scenu je prvi stupio duo, violinista Jovan Jovović i violistkinja Staša Jovović koji su izveli prvi stav Mocartovog Dua za violinu i violu u G-duru br. 1 K423. Potom je publika uživala u dva stava Hendlove Sonate za dva violončela i klavir u g-molu Op. 2 br. 8 koju je izveo trio – violončelisti Kosta Popović i Sari Šaćiri u pratnji pijaniste Petra Popovića.

Stav iz našoj publici manje poznatog Klarinet kvinteta u Es-duru Op. 23 od R. Vagnera, u obradi H.J. Bajermana izveli su Ana Vulović – klarinet, Viktor Huter – prva violina, Jovan Jovović – druga violina, Saša Jovović – viola i Ana Zvicer – kontrabas.

Potom je publika slušala još jedan duo, ovog puta prvi i drugi stav Sonate za dvije violine, Op. 56 Sergeja Prokofjeva u izvođenju talentovanih Luke Perazića i Viktora Hutera. Nakon njih na scenu je stupio još jedan duo, violončelista Dmitrije Prokofjev i pijanistkinja Vladana Perović. Publici su najprije izveli treći stav Sonate za violončelo i klavir, Op. 19 S. Rahmanjinova, a na zahtjev publike još jednu kompoziciju na bis.

Treći stav tria za flautu, violončelo i klavir B. Martinua bila je sljedeća tačka zanimljivog koncertnog repertoara, a čuli smo je u izvođenju flautistkinje Petre Lekić, violončeliste  Prokofjeva i pijanistkinje Perović. ’’Hrizanteme’’ komad Đ. Pučinija za gudački kvintet izveli su Marko Simović – violina, Perazić – violina, Vladislava Drašković – viola, Prokofjev – violončelo i Zvicer – kontrabas.

Prvi stav Septeta Op. 20 od Ludvig van Betovena izveli su violinista Simović, violistkinja Drašković,  violončelista Popović, kontrabasistkinja Zvicer, klarinetista Damjan Begović, hornistkinja Maša Tulić i fagotista Georgija Kalajdiev. Na kraju publika je premijerno čula komad za dva violončela i klavir ‘’’Trag velikana’’, koju je specijalno za ovu priliku napisala Slobodanka Bobana Dabović Đurić, a inspirisan je upravo Betovenim stvaralaštvom. Komad je izveo trio koji su činili violončelisti Kosta Popović i Sari Šaćiri i pijanistkinja Nataša Popović.

Ono što će, pored zanimljivih komada koje nemamo često priliku da slušamo uživo, sigurno ostati zabilježeno, jesu i emotivno nadahnute interpretacije svih muzičara, onih koji su već na sceni, kao i onih koji tek stupaju na nju. Pritom treba zabilježiti i da su ’’mali’’ pokazali da su na tragu “velikih”, ne samo kada je u pitanju tehnika, već i razumijevanje onoga što izvode.